The Last Serb in Croatia
There is a fight going on in the world – water has become more precious than oil. In order to get hold of it, the powerful are ready to start wars.
Croatia, seven years after bankruptcy. There is a fight going on in the world – water has become more precious than oil. In order to get hold of it, the powerful are ready to start wars, conquer, destroy, and even plant a zombie-virus.