Hemingway & Gellhorn
The powerful story of the war-torn romance between literary giant Ernest Hemingway and trailblazing war correspondent Martha Gellhorn.
It was a romance born out of war...and later torn apart by it. This powerful HBO Films drama recounts the relationship between literary giant Ernest Hemingway and trailblazing war correspondent Martha Gellhorn. Nicole Kidman and Clive Owen star.