Dune
The son of a noble family travels to a dangerous planet to ensure the future of his people in this visually stunning sci-fi epic.
The son of a noble family travels to a dangerous planet to avenge his father's death and protect the most precious resource in the galaxy in this visually stunning adaptation of Frank Herbert's seminal sci-fi novel.