Vestul sălbatic
După ce a fost expusă la propria ei „ceață cu putere extraterestră”, Liz se trezește prinsă într-un vis febril și într-o luptă pentru a salva viața lui Max și pe a ei. Michael descoperă un secret care implică un fost adversar surprinzător.