Un sărut
Liz apelează la Shivani ca să o ajute să găsească răspunsuri științifice, în timp ce Bonnie se îndreaptă spre Max pentru protecție. Între timp, Kyle și Isobel se confruntă cu consecințele acțiunilor lor.