Dragă mamă
Încercarea lui Liz de a afla mai multe despre un eșantion de piele găsit se lovește de un obstacol. Michael continuă să câștige încrederea lui Bonnie. Isobel își găsește în sfârșit curajul să fie sinceră cu Anatsa și Maria suferă o pierdere devastatoare.