Extraterestrul căruia îi e dor de casă
Liz, Max, Michael și Cameron au pus în aplicare un plan care i-ar putea aduce în cele din urmă cu un pas mai aproape de a-i prinde pe Bonnie și Clyde. Între timp, Maria își ascunde recenta lipsă de viziuni și Kyle are o întâlnire.