Zboară
Un vizitator care are legătură cu trecutul lui Liz se întoarce cu daruri. Anatsa pornește o investigație despre jafurile de la bancă, ceea ce-l înfurie pe Max și îi pune pe Kyle și Isobel într-o postură dificilă.