Cum va fi?
Liz, îndoindu-se de abilitățile ei, are nevoie de ajutor. Între timp, Isobel îi arată lui Max o amintire, una care îl va pune pe o nouă traiectorie, iar Michael îi face o promisiune lui Alex.