Te urmează jos
Pe măsură ce Liz începe să vadă greșeala făcută se confruntă rapid cu o nouă amenințare care o obligă să ia o decizie dificilă. Între timp, Max se află într-un conflict intens, iar Michael începe să-și piardă speranța că-l va găsi pe Alex.