Jos, în gaură
Max și Rosa încep să descopere ce a ascuns Liz, făcând-o să ia o decizie pripită. Între timp, Michael și Maria au probleme pe măsură ce încercarea lor să-și găsească prietenii nu are niciun rezultat.