Ia-mi strălucirea
Într-un Roswell liniștit, Liz este profesoară, în timp ce Max o ajută pe fosta lui parteneră cu anchetarea unei serii de jafuri la bancă. Cuplurile noastre sunt fericite și prospere, dar o furtună bruscă duce la tensiune în viețile tuturor.