Isobel îl ajută pe Kyle să salveze o viață. Jones are nevoie de ceva de la Michael. Liz și Heath continuă să lucreze sperând că vor reuși să-l oprească pe Jones. Toți colaborează pentru a încerca să-l învingă pe dictator, dar oare vor supraviețui?