După ce descoperă o conexiune surprinzătoare cu trecutul lor, Michael și Isobel află adevărul dureros despre noaptea în care Tripp le-a atacat mamele. Între timp, Alex își confruntă tatăl în legătură cu istoria lor complicată de familie.