Cercetările Mariei în legătură cu dispariția mamei sale îi duce pe ea și pe Alex la casa unui misterios cizmar pe nume Travis. Între timp, în călătoria ei de auto-descoperire, Isobel se trezește în brațele unei persoane neașteptate.