În timp ce orașul se pregătește pentru CrashCon, Liz și Max încearcă să afle cine ar putea fi în spatele planului potențial mortal care vizează festivalul. Maria și Isobel iau măsuri drastice ca să afle mai multe despre noaptea în care a dispărut Mimi.