În Oz are loc o revoltă din cauza întoarcerii lui Martin Querns. Howell și Robson primesc niște vești medicale îngrijorătoare. Hoyt se întâlnește cu mama lui biologică, părintele Mukada rezolvă un mister, iar Arif își dezamăgește frații.