Urma
Anton, un pianist genial, dispare. Ancheta poliției dezvăluie destinul torturat al artistului și relațiile lui stranii cu sora și cumnatul său.
Anton, un pianist genial, dispare. Ancheta poliției dezvăluie destinul torturat al artistului, relațiile lui stranii cu sora și cumnatul său și deciziile care declanșează o tornadă de evenimente neașteptate.