Un caz de exorcizare
Un film de groază terifiant bazat pe o poveste adevărată despre o avocată singură, Erin Bruner, care trebuie să se confrunte cu biserica și statul când luptă pentru viața unui preot care a efectuat o exorcizare mortală asupra unei tinere.