Ultimul supraviețuitor (HBO)
Dr. Kroeber a descoperit o relicvă în viață: Ishi, ultimul supraviețuitor al tribului de indieni Yahi, considerat dispărut de pe fața pământului.
Dr. Kroeber a descoperit o relicvă în viață: Ishi, ultimul supraviețuitor al tribului de indieni Yahi, considerat extins. Ishi îl duce pe Kroeber înapoi în teritoriul Yahi unde-și amintește de modul brutal în care i-a fost măcelărit tribul.