Ultimele zile
Michael Pitt e Blake, un muzician de geniu pe care succesul l-a transformat într-un singuratic pe care prietenii îl tapează de bani.
Un muzician de geniu în ultimele ore ale vieții sale. Michael Pitt e Blake, un artist introvertit pe care succesul l-a transformat într-un singuratic de căre depind mulți oameni și pe care prietenii îl tapează de bani.