Tulburare
O tânără continuă să fie bântuită de viziuni cu hărțuitorul ei chiar și după ce se mută într-un oraș nou. Ea caută ajutor la un centru pentru sănătatea mintală, dar este internată împotriva voinței sale și descoperă că hărțuitorul ei lucrează acolo.