Scooby-Doo și moștenirea
Velma descoperă că a moștenit castelul bântuit al străunchiului ei din Transylvania Pennsylvania. Gașca o convinge să-și revendice moștenirea.
Velma descoperă că a moștenit castelul bântuit al stră-unchiului ei din înfricoșătorul oraș Transylvania Pennsylvania și gașca o convinge să-și revendice moștenirea.