Rățușca cea fricoasă
Elmer e o tânără rățușcă neobișnuită ce nu se prea adaptează cârdului. Dar asta nu înseamnă că este o fricoasă sau că nu poate fi eroina familiei sale... Acest program special animat HBO reprezintă o versiune modernă a poveștii clasice.