Poziția copilului
Într-o noapte, Barbu gonește pe șosea cu 50 de kilometri peste limita legală și ucide un copil. Este timpul ca mama lui Barbu, Cornelia, să intervină.
Într-o noapte, Barbu gonește pe șosea cu 50 de kilometri peste limita legală și lovește un copil. Acesta moare. Ar putea urma o condamnare la închisoare între trei și 15 ani. Este timpul ca mama lui Barbu, Cornelia, să intervină.