Pat și Mat: Probleme
Pat și Mat s-au întors. Ce capcană o să pregătească pentru hoțul care le fură merele și ce fel de spălătorie vor construi pentru noua lor mașină? Nicio provocare nu e destul de mare și nicio problemă nu e un obstacol pentru cei doi.