Orizont
Lucian și Andra deschid pensiunea Orizont, în munții din vestul României, și își dau seama că totul e controlat de Zoli și grupul lui de infractori.
Lucian și Andra pornesc o nouă afacere: ei vor conduce Orizont, o pensiune aflată în munții din vestul României. În scurt timp, cei doi își dau seama că totul, inclusiv propria lor viață, este controlat de Zoli și grupul lui de infractori.