Nu mă atinge-mă
O englezoaică traumatizată căreia îi e teamă de intimitate își explorează sexualitatea, într-un proiect de cercetare al regizoarei Adina Pintilie.
Laura, o englezoaică traumatizată căreia îi e teamă de intimitate, își explorează sexualitatea cu ajutorul unor terapeuți și a unor indivizi neobișnuiți – totul face parte dintr-un proiect de cercetare condus de regizoarea Adina Pintilie.