Mașina de bani
Lee Gates și producătoarea lui, Patty, sunt puși într-o situație extremă când un bărbat nervos le ia cu asalt studioul.
Lee Gates și producătoarea lui, Patty, sunt puși într-o situație extremă când un investitor iritat că și-a pierdut economiile de o viață din cauza sfaturilor financiare ale lui Gates le ia cu asalt studioul.