Mamele ei (HBO)
Virág e o fostă politiciană, care a renunțat dezgustată la cariera ei politică. Nóra e partenera ei, o muziciană de succes. Împreună, ele trebuie să ia decizii despre viitorul lor în Ungaria, după ce adoptă o fată tânără de origine romă.