La drum cu tata
Având ca decor ”primăvara de la Praga” din 1968, doi frați și tatăl lor pornesc într-o călătorie din România în Germania de Est.
Având ca decor ”primăvara de la Praga” din 1968, doi frați și tatăl lor pornesc într-o călătorie din România în Germania de Est unde acesta este supus unei intervenții chirurgicale. Prinși în mijlocul unor evenimente agitate ajung în Germania de Vest.