Întoarcerea Panterei Roz
Diamantul Pantera Roz a fost furat din nou și inspectorul Clouseau este chemat să-l prindă pe hoț.
Diamantul Pantera Roz a fost furat din nou și inspectorul Clouseau este chemat să-l prindă pe hoț. Inspectorul este convins că Fantoma s-a întors și face tot ce poate ca să dezvăluie adevărata identitate a Fantomei.