Îngerii din Sinjar
Hanifa și Saeed abia au supraviețuit iadului provocat de ISIS asupra minorității religioase și etnice Yezidi. Hanifa a scăpat de răpire, dar surorile ei mai mici au fost luate sclave de statul Islamic. Hanifa vrea să le aducă înapoi acasă.