În pielea lui John Malkovich
Craig, deprimat de o slujbă infectă și de o căsnicie nefericită, descoperă un portal în mintea actorului John Malkovich.
Craig, deprimat de o slujbă infectă și de o căsnicie nefericită, descoperă un portal în mintea actorului John Malkovich. Filmul devine din ce în ce mai aberant de amuzant, pe măsură ce din ce în ce mai mulți oameni află despre portal.