Fără zgomot 2
După evenimentele mortale de acasă, membrii familiei Abbott se confruntă acum cu ororile din lumea exterioară.
După evenimentele mortale de acasă, familia Abbott se confruntă acum cu ororile din lumea exterioară. Forțați să se aventureze în necunoscut, ei își dau seama că există și alte amenințări, în afară de creaturile care vânează după zgomot.