Epava
Firu Dorileanu, șomer, locuiește în apartamentul părinților săi decedați. Pentru a-și rezolva problemele financiare, el încearcă să vândă contrabasul mamei lui. În interiorul instrumentului, găsește o scrisoare și un film vechi, din tinerețea mamei lui.