Elle
Viața lui Michèle, directoarea unei companii de jocuri video, se schimbă complet viața când este agresată sexual în propria sa casă.
Lui Michèle, directoarea unei companii de jocuri video, i se schimbă complet viața când este agresată sexual în propria casă. În loc să denunțe abuzul la poliție, decide să-l vâneze pe agresor pe cont propriu.