De la salariu la salariu: povestea Katrinei Gilbert (HBO)
Documentarul vorbește despre provocările pe care le întâmpină milioane de femei din America în fiecare zi, pornind de la povestea unei mame singure din Tennessee, care se luptă ca să-și susțină familia dintr-un salariu foarte mic.