Ce l-a omorât pe Maradona?
După moartea starului fotbalului Diego Maradona, documentarul examinează circumstanțele vieții sale care ar fi putut duce la sfârșitul său prematur.
După moartea starului fotbalului Diego Maradona, acest documentar examinează circumstanțele vieții sale care ar fi putut contribui la sfârșitul său prematur.