Care-i numărul tău?
Ally Darling e o tânără deșteaptă, sexy, romantică și amuzantă care, după ce a citit un articol dintr-un revistă, crede că va rămâne singură pentru totdeauna și începe să caute, ca turbată, cel mai bun "ex" din viața ei.