Când vine războiul (HBO)
Câțiva paramilitari din Slovacia recrutează sute de tineri cu acordul tacit al autorităților. Obiectivul grupului e cât se poate de simplu: să îi pregătească pe tineri de război și să creeze o comunitate model, bazată pe supunere și teamă.