Câini
Roman se întoarce pe pământul pe care l-a moștenit de la bunicul lui și descoperă că acesta a fost un mafiot local.
Roman se întoarce pe pământul pe care l-a moștenit de la bunicul lui. Hotărât să vândă proprietatea, el este avertizat de polițistul local că bunicul lui a fost un mafiot local și că oamenii lui nu vor renunța la pământ fără luptă.