Amintiri din Epoca de Aur 2 - Dragoste în timpul liber
Bughi și Crina sunt Bonnie și Clyde care fură aerul îmbuteliat. Un șofer profesionist descoperă o legătură între ouă, Paște și dragostea conjugală.