Alergătoarea
Această poveste inspirată din evenimente reale e despre Ellen Hart Pena, o alergătoare de maraton, care aproape că a pierdut lupta cu bulimia.
În această poveste inspirată din evenimente reale, Crystal Bernard este Ellen Hart Pena, alergătoare de maraton, soție a Ministrului Transporturilor în timpul președinției Clinton, care aproape că a pierdut lupta cu bulimia.