9 povesti de dragoste si ura in izolare
Un film de Dan Chișu, realizat în izolare, despre un regizor care încearcă să convingă actori să se filmeze acasă jucând rolurile scrise de el.
Regizorul Dan Chișu a realizat un nou film, în timpul perioadei de izolare, care spune povestea unui regizor de film, care încearcă să convingă câțiva actori să se filmeze acasă jucând rolurile pe care el le-a scris pentru ei.