Nostromo: The Impossible Dream of David Lean
The story of the director of Doctor Zhivago and Lawrence of Arabia and his struggle to make a film adaptation of Joseph Conrad's masterpiece Nostromo.
Documentary that focuses on the figure of the director of 'Doctor Zhivago' and 'Lawrence of Arabia' and his struggle to shoot an adaptation of 'Nostromo', the novel by Joseph Conrad.