Nine Stories of Love and Hate in Isolation
A film by Dan Chișu, made in isolation, about a director who tries to convince actors to film themselves at home playing the roles he wrote.
Director Dan Chișu made a new film, while in isolation. The film tells the story of a film director (Dan Chișu himself) who is trying to convince a bunch of actors to film themselves at home while playing parts that he has written for them.