A Month In Thailand
Adina is in love with Radu and cannot wait to move to his place; instead, he has a few reservations on their relationship.
Adina is in love with Radu and cannot wait to move to his place; instead, he has a few reservations on their relationship. While going shopping in a superstore, he bumps into his ex girlfriend Nadia, and his intolerance becomes palpable.