Monsters.
Dana and Arthur have been married for almost 10 years and are a seemingly perfect couple. The movie follows them for 24 hours through Bucharest.
Dana and Arthur, a seemingly perfect couple, have been married for almost 10 years. But as we follow them over the course of 24 hours in Bucharest, doubts, divergent needs, and struggles with inner demons persistently bubble to the surface.