L.A. Johns
An attractive young woman is lured into the world of upscale prostitution by the jaded Madame Jacqueline.
An attractive young woman is lured into the world of upscale prostitution by the jaded Madame Jacqueline. As Liz works her way up the social ladder as a high-priced call girl, she encounters a wide variety of men...